Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeKurde ja nie kumam gości. Połowa ludzi w terenie czeka na sprzęt pokroju XR 250-400 albo DR-Z. Przepis na niezły zarobek dla Hondy jest prosty jak drut. Wziąć ramę z CRF 250. Wsadzić niewysilony silnik o pojemności około 300 cm3 o mocy 30 KM i skokach zawieszenia około 270 do 300 na stronę. Waga wyniesie koło 120 kg z zestawem do homologacji. A nie klocka 144 kilo !!!! Ja wiem, że ten pewnie jest fajnie wykonany i pewnie parę elementów się z niego da zdjąć ale na Boga !!!!. Czy trudno jest stworzyć motocykl ideą zbieżny do XR 250 albo DT 125 ?? Hondo z lat 90-tych wróć do nas (XR 400, Afirca, CBR 600F, Civic VI , CRX, ....) Co się tam w tej firmie wyrabia !!!
OdpowiedzTo nie jest rama od crf całkowicie inna i do tego stalowa
OdpowiedzMoja xr 250r 2002r. 107kg i 28KM 7l/200km kuloodporny silnik żadna nowoczesna konstrukcja jeżeli chodzi o żywotność nie dorasta do pięt, jezeli chodzi o moc taka crf 250x to taka sama, jesli chodzi o wage to 4kg na kozyść wagi dla crf, ALE gdzie cena koszty spalania i utrzymania ( serwisu ) czuje się wygrany to juz czwarta xr w moim życiu była 650 400 i 250 - najlepsza lekka zwinna i wystarczajaca wszedzie na tor, las bloto podjazdy, jedynie na długich prostych mocy brak, ale to potrzebne tzw. mistrzom prostej!
Odpowiedz